Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. 2017 (1) АРХІВ (Всі випуски)
| Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України 2017. Вип. 1 |
- Титул.
- Зміст.
- Nasikan N., Yanchenko A. Organizational engineering as the basis of designing of organisational business processes. - C. 3-6.
- Блонський А. О. Сутність та види криз на підприємствах в сучасних умовах. - C. 6-9.
- Богачова А. В. Передумови створення центрів відповідальності за формування собівартості на промислових підприємствах. - C. 10-12.
- Gaiduk A. Creating a positive company image. - C. 13-15.
- Ларіна Я. С., Медведкова І. А. Брендинг як метод забезпечення конкурентоспроможності підприємства. - C. 15-20.
- Ворона О. В. Засади формування стратегії конкурентоспроможності підприємства у сфері міжнародного туризму. - C. 20-24.
- Gordyna V., Antoniuk D. Organizational and typical managerial mistakes: the essence and sources of organizational pathologies. - C. 24-27.
- Данченко Л. Г., Примаченко Д. В., Решетник Н. І. Місце і роль сучасного управління в туристичній діяльності українських компаній. - C. 27-30.
- Літовкіна О. О. Теоретичний аналіз факторів, що впливають на тривалість операційного циклу підприємства. - C. 31-35.
- Илликов Д. Особенности формирования и управления деловой репутацией организации. - C. 35-38.
- Шоботенко О. А. Управління діловою репутацією організації. - C. 38-42.
- Горошко А. О. Конкурентоспроможність і конкурентні переваги підприємства в сучасних ринкових умовах. - C. 42-45.
- Романенко О. О. Діагностика використання інформаційно-комунікаційних технологій в закупівельній діяльності підприємств харчової промисловості. - C. 45-49.
- Yarotska V. Management mechanism of marketing communications complex. - C. 50-53.
- Янченко А. Ю. Особливості управління корпоративною культурою в діяльності сучасних організацій. - C. 53-55.
- Завальнюк К. С. Особливості розвитку та функціонування агрохолдингів в Україні. - C. 56-59.
- Antonyshyn A., Komova O. World tourism: development tendencies on the modern stage. - C. 60-64.
- Смирнов І. Г. Економний туризм: від банківського кредиту до самостійної організації подорожі. - C. 64-70.
- Романенко Л. Ф. Інтернет-реклама: її види та інструменти. - C. 71-73.
- Кривцова М. С. Методологічні аспекти дослідження капіталізації людського потенціалу в економіці. - C. 74-77.
- Osadovska E. Theoretical foundations strategic development of personnel potential of organization. - C. 78-80.
- Собко О. М. Оцінювання людського капіталу в корпоративному секторі молочної індустрії Тернопільщини. - C. 81-85.
- Алексеєва К. А., Столбова М. А. Соціалізація суспільного життя та досягнення соціальної згоди як об’єктивна реальність сьогодення. - C. 86-89.
- Datsii N. Measures’ quality of improving staff’s competence in public administration. - C. 89-92.
- Klania M. The essence of incentive mechanisms in the management of organisation. - C. 92-94.
- Насікан Н. І., Шишлов В. Ю. Сутність і основні характеристики якості менеджменту організації. - C. 95-98.
- Столбова М. А., Алексеєва К. А. Екологічний менеджмент в системі управління діяльністю девелоперської компанії. - C. 99-102.
- Черноиванова А. С. Теоретические основы определения трудовых нормативов. - C. 103-109.
- Цимбал Ю. С. Підвищення ефективності мотиваційних механізмів у системі менеджменту організації. - C. 110-112.
- Шульпіна Н. В., Кримняк Л. С. Особливості впровадження сучасних технологій управління персоналом в Україні. - C. 113-116.
- Хусаінов Р. В., Шутов О. Г. Інтеграція держави, приватного бізнесу і університетів в рамках інноваційного процесу. - C. 117-121.
- Решетник Н. І., Усенко Ю. В. Позитиви та негативи таргетування інфляції в Україні. - C. 122-125.
- Ащеулова О. М. Кількісна оцінка доцільності збереження глибоко збиткових вугільних шахт. - C. 126-130.
|
|