Бізнес Інформ. 2019 (7) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2019. Вип. 7 |
- Титул, зміст.
- Житар М. О. Сутність фінансової архітектури та її значення в теоретичній і практичній площинах сучасної фінансової науки. - C. 8-13.
- Краснокутська Н. С., Коптєва Г. М. Дефініція поняття "фінансова безпека підприємства": основні підходи та особливості. - C. 14-19.
- Чобіток В. І. Розвиток підприємств сімейного бізнесу: світовий досвід. - C. 20-24.
- Марченко В. М., Нечаєв О. Л. Сучасні торговельні бар’єри входу на зовнішні ринки. - C. 25-31.
- Маршалок Т. Я. Фіскальна політика держави з досягнення економічної рівноваги та подолання економічних дисбалансів. - C. 32-39.
- Піжук О. І. Сучасні методологічні підходи до оцінювання рівня цифрової трансформації економіки. - C. 39-47.
- Шевченко Б. О., Непокупна Т. А. Фактори формування людського потенціалу інноваційної економіки. - C. 48-53.
- Московкин В. М., Сизьунго М., Журавка А. В. Концепция инновационных систем: зарождение и развитие. - C. 53-59.
- Колещук О. Я. Фундаментальна наукова основа формування інноваційності підприємств. - C. 59-65.
- Петруня Ю. Є., Разживін В. М. Індикатори стану інвестиційно-інноваційної діяльності: методичні підходи до визначення в контексті забезпечення регуляторної діяльності. - C. 66-70.
- Бондаревська О. М. Оцінювання стану економічної безпеки регіонів України. - C. 71-78.
- Галгаш Р. А. Природно-ресурсний потенціал і можливості мобілізації ресурсів для розвитку промислових кластерів і смарт-спеціалізації Луганської області. - C. 79-85.
- Семененко І. М. Компенсаційний механізм як інструмент узгодження інтересів у взаємовідносинах "регіон – підприємство" для сталого розвитку регіону. - C. 85-90.
- Васьківська К. В., Чопик О. В., Лозінська Л. Д., Галімук Ю. О. Удосконалення розвитку приміських територій. - C. 91-100.
- Zabarna E. M. The Strategic Development of Territories Based on Overcoming the Regional Asymmetries. - C. 101-107.
- Дрималовська Х. В. Особливості міжнародного та вітчизняного досвіду щодо розвитку інклюзії в закладах вищої освіти. - C. 108-114.
- Дибач І. Л. Роль та зміст освітніх послуг в умовах соціалізації та інформатизації економіки. - C. 115-122.
- Хаустова В. Є., Решетняк О. І. Особливості організації наукової діяльності в країнах ЄС та Україні. - C. 122-137.
- Токарчук В. В., Насаченко М. Ю. Сценарний аналіз впливу дестабілізуючих факторів на проведення монетарної політики. - C. 138-143.
- Силка І. В. Теоретичні основи управління інтелектуальною власністю промислових підприємств. - C. 144-153.
- Карасьова Н. А. Методологічні особливості дослідження експортоорієнтованої діяльності. - C. 154-160.
- Гуторов А. О. Наукові основи типологізації інтеграції в аграрному секторі економіки. - C. 161-169.
- Чатченко Т. В., Давидова І. А. Ринок праці в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку. - C. 170-175.
- Щетініна Л. В., Рудакова С. Г., Троян Ю. І. Оплата праці студентів в Україні. - C. 176-181.
- Туль С. І. Стан і перспективи розвитку діджиталізованого ринку праці в Україні. - C. 182-189.
- Побережна З. М. Бізнес-модель авіакомпанії як інструмент забезпечення її конкурентоспроможності на ринку авіапослуг. - C. 190-197.
- Білецька І. М. Проектування розвитку підприємств туризму на інноваційній основі: методика аналізу та політика забезпечення. - C. 198-204.
- Душак М. І. Концептуальні засади формування фінансової архітектури підприємства. - C. 205-211.
- Кримчак Л. А., Рудніченко Є. М. Удосконалення інформаційної складової економічної безпеки зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств у контексті реалізації основних положень постмитного аудиту. - C. 211-216.
- Аболхасанзад А. Методичні рекомендації щодо зростання інвестиційної привабливості паливно-енергетичних підприємств. - C. 217-224.
- Чепець О. Г., Кінебас І. Ю. Шляхи вдосконалення обліку та аудиту розрахунків з оплати праці. - C. 225-230.
- Ізмайлов Я. О. Розвиток системи обліку та оподаткування операцій з цінними паперами. - C. 231-239.
- Близнюк О. П., Ставерська Т. О., Іванюта О. М. Формування кредитно-грошового механізму забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі України. - C. 240-249.
- Шірінян Л. В., Шашенко О. В., Шірінян А. А. Економіко-правовий аналіз розміщення страхових резервів страхових компаній і перестрахування у нерезидентів. - C. 250-260.
- Гернего Ю. О. Критерії успіху грантової заявки в умовах посилення ролі соціально орієнтованого бізнесу. - C. 260-266.
- Коляда Т. А., Гуз М. В. Оцінка впливу дефіциту бюджету на фінансову безпеку держави. - C. 266-272.
- Мороз Н. В., Селецька Т. О. Сутність, причини виникнення та класифікація кредитного ризику банку. - C. 272-278.
- Дунас Н. В. Сучасні особливості розвитку ринку іпотеки в європейських країнах: уроки для України. - C. 278-287.
- Лозинський Д. Л. Альтернативний погляд на податкову лібералізацію в контурі протидії гібридній війні. - C. 288-293.
- Єлісєєва О. К., Приходько А. Є. Удосконалення обліку та аналізу дебіторської та кредиторської заборгованості в системі управління підприємства сільського господарства "Агромир-СТ". - C. 293-298.
- Птащенко О. В., Кошарна В. В. Сутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послуг. - C. 299-304.
- Сокирко О. С., Плахотнюк В. В. Аналіз стану доходів місцевих бюджетів при реалізації реформи бюджетної децентралізації. - C. 304-311.
- Фадєєва І. Г., Пиріг А. М. Аналіз ризик-середовища нафтогазовидобувних підприємств. - C. 312-319.
- Глинська А. Є. Поняття та сутність ментальної моделі підприємства в епоху соціальних трансформацій у бізнесі. - C. 319-324.
- Ліщинська В. В. Вибір оптимальної конкурентної стратегії підприємства в умовах інтервальних оцінок критеріїв її результативності. - C. 325-330.
- Копча Ю. Ю. Науковий підхід до формування стратегічних орієнтирів управління потенціалом економічної безпеки підприємств. - C. 330-336.
- Марченко О. В. Підходи до визначення сутності кадрової безпеки та її ключових ознак. - C. 337-344.
- Малинка О. Я., Формус О. М., Устенко А. О. Концепція управління враженнями споживача та її застосування в ортодонтії (бренд "Insignia"). - C. 345-350.
- Хаустов М. М. Теоретичні аспекти проведення рекламних кампаній у мережі Інтернет. - C. 350-361.
|
|