Українське релігієзнавство. 2005 (36) АРХІВ (Всі випуски)
| Українське релігієзнавство 2005. Вип. 36 |
- Титул.
- Зміст.
- Міжнародні та Європейські документи. - C. 7-17.
- Українські правові документи. - C. 17-22.
- Галковська Т. Думки Міністра освіти України й педагогів про викладання етики. - C. 23-27.
- Косарєва Н. Формування духовності особистості на засадах цінностей українського народу. - C. 28-33.
- Здіорук С. Проблеми і перспективи взаємодії світської і релігійної систем освіти в Україні. - C. 34-43.
- Саган О. Запровадження "Християнської етики" як актуальна проблема релігійного життя України. - C. 43-48.
- Решетніков Ю. Релігійний компонент у навчальному процесі: проблемні питання. - C. 48-58.
- Бабій М. Релігійно-етичні студії в світській школі у контексті свободи совісті. - C. 58-64.
- Колодний А. Свобода совісті в освіті світської України. - C. 64-80.
- Єрьоменко А., Щириця Т. Етика в секуляризованій культурі. - C. 80-85.
- Малахов В. Міркування щодо концепції факультативного курсу "Основи християнської етики". - C. 85-88.
- Кисельов О. Про релігійний предмет "Етика віри" у державних школах та консолідацію християнських церков в Україні. - C. 88-91.
- Кралюк П. Викладання християнської етики як проблема українського суспільства. - C. 91-96.
- Юраш А. Розвиток інституцій з наукового вивчення релігії в структурі класичного університету. - C. 96-105.
- Ганулич П. Міжконфесійні труднощі у впровадженні християнської етики в шкільну освіту. - C. 105-107.
- Филипович Л. Релігієзнавство як наука і навчальна дисципліна в Україні. - C. 108-117.
- Бистрицька Е. Використання джерелознавчих документів і матеріалів у процесі викладання "Релігієзнавства" у вищій школі. - C. 117-126.
- Хазир-Огли Т. Релігійна освіта в середній школі: політичне рішення та шляхи реалізації. - C. 126-129.
- Ширак Ж. Світськість як основоположний принцип республіки. - C. 129-133.
- Звернення форуму атеїстів до Президента України та міністра освіти щодо введення курсу "Христинська етика" в державні школи. - C. 133-136.
- Звернення представників православної інтелігенції до українського народу на захист ідеї введення шкільного курсу "Етика віри". - C. 136-139.
- Бабій М., Колодний А., Яроцький П. Про дотримання принципу відокремлення школи від церкви. - C. 140-147.
- Сухомлинська О. "Етика віри": чи не загроза демократії?. - C. 147-150.
- Яроцький П. Релігія і мораль: криза традиційних поглядів. - C. 150-156.
- Гудзик К. Міркування про церковну освіту. - C. 156-158.
- Щьоткіна К. Що то є "Етика віри"?. - C. 158-164.
- Гриневич В. Насильно в веру не обратишь. - C. 165.
- Мартинюк Е., Никитченко О. Мораль і "християнська етика" у школі. - C. 166-170.
- Герасимчук Л. Етичні експерименти з дітьми. - C. 171-172.
- Рябоконь Л. Дорослі вимоги до дитячої моралі. - C. 172-174.
- Полищук М. Этика веры. - C. 174-175.
- Міл Дж. Про християнську етику. - C. 176-177.
- Кислий А. Конвергенція світської та релігійної духовної освітніх систем і стан суспільної моралі. - C. 177-182.
- Ісиченко І. Чи навчать вірити в школі?. - C. 183-185.
- Армор А. Библия и воспитание характера в школах и университетах. - C. 185-192.
- Гузар Л. За християнську етику в українській культурі. Відповідь Кларі Ґудзик. - C. 192-196.
- Крыжановский Р., Павлюк П. Развитие духовно-светского образования: проблемы и перспективы. - C. 196-204.
- Томпсон Р. Кто построит лучшее "завтра”?. - C. 204-210.
- Васьків А. "Християнська етика" і "Етика" в школі: pro i contra. - C. 211-216.
- Гузенко Л. Большая перемена: что делать и с чего начать?. - C. 216-220.
- Докаш В., Позняк Я. Світська та теологічна освіта: взаємодія чи конфронтація?. - C. 220-224.
- Колонова А. Не боятися знань. - C. 224-226.
- Сверстюк Є. Про християнську етику в школі. - C. 226-229.
- Кириленко С., Команєва О. Проблемні аспекти створення навчального курсу "Етика віри". - C. 229-235.
- Веселаго Н., Мартьянов П. Проблеми викладання курсу християнської етики в освітніх закладах Одеського регіону. - C. 235-242.
- Филипович Л., Гаврілова Н. Розвиток православної освіти в сучасній Україні. - C. 242-255.
- Шнурова О. Релігієзнавча освіта як фактор формування особистості. - C. 256-262.
- Мета і засади шкільного курсу "Етика". - C. 263-265.
- Бех І., Ганнусенко Н., Чорна К. Концепція виховання гуманістичних цінностей учнів загально-освітньої школи. - C. 265-281.
- Закович М. Релігійна освіта у соціальних концепціях християнських церков України. - C. 282-293.
- Кулагіна Г. Етика віри: етимологія концепту (на прикладі Старого і Нового Завітів). - C. 294-299.
- Ятищук А., Ятищук О. Виховання духовності у дітей молодшого шкільного віку. - C. 299-304.
- Саннікова Т. Досвід викладання християнської етики в світській школі. - C. 305-312.
- Климишин І. Потреба в шкільному міні-курсі "Думки вчених про першооснови буття". - C. 312-318.
- Недавня О. Релігійно-церковна проблематика у світських предметах середньої школи за новою програмою. - C. 318-326.
- Жалко-Титаренко В., Лісовський А., Рудий Б. Необхідність внесення креаціоністичних ідей до підручників. - C. 326-332.
- Концепція змісту навчальних курсів духовно-етичного спрямування. Проект. - C. 332-347.
- Концепція курсу "Основи християнської етики". Проект. - C. 348-357.
- Колодний А. Висновки-міркування по слідах міжнародної науково-практичної конференції "Релігійний компонент в світській освіті і вихованні". - C. 358-363.
|
|