Економічні інновації. 2011 (45) АРХІВ (Всі випуски)
| Економічні інновації 2011. Вип. 45 |
- Титул.
- Зміст.
- Адвокатова Н. О. Теоретико-методологічні аспекти інноваційної діяльності підприємств. - C. 7-16.
- Бажан А. Н. Управление технико-экономическими параметрами специализированных судоходных компаний. - C. 17-23.
- Безнощенко Н. О. Аналіз стану машинобудівної галузі Одеської області та напрямки її подальшого розвитку. - C. 24-28.
- Ботушан М. І. Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства. - C. 29-36.
- Вірлич Є. М. Відродження промислового потенціалу Херсонщини: теоретичні та методологічні аспекти. - C. 37-42.
- Власенко Г. О. Аналіз стану виробничої інфраструктури Херсонського регіону. - C. 43-48.
- Волошенюк Т. А., Наумова Л. Н. Информационное обеспечение логистической деятельности предприятий АПК. - C. 49-54.
- Воскресенська О. Є., Савчук О. А. Розширення інструментарію стратегічного планування. - C. 55-60.
- Гончаренко Е. Н., Янковой А. Г. Идентификация состояния предприятия и формирование механизма устойчивого развития. - C. 61-67.
- Дем’янчук М. А. Теоретичні засади визначення достатності інноваційно-інвестиційного потенціалу підприємства зв’язку. - C. 68-78.
- Журавльова Т. О., Присягіна А. Ю. Стратегічне управління збутовими процесами підприємств. - C. 79-86.
- Зайцева О. І. Корпоративна соціальна відповідальність: стратегічні напрямки розвитку самоорганізованих кампаній. - C. 87-92.
- Калмиков О. В. Методи регулювання розвитку малого бізнесу у сучасних умовах. - C. 93-96.
- Кібік О. М., Жихарєва В. В. Формування конкурентних переваг підприємств морського транспорту України. - C. 97-103.
- Клімова О. І. Антимонопольне регулювання інтегрованих корпоративних систем. - C. 104-111.
- Коваленко М. А., Іванець О. О. Теоретичне обґрунтування сутності потенціалу підприємства. - C. 112-117.
- Кочетков В. В. Ефективність витрат підприємства на реєстрацію інформаційних потоків. - C. 118-123.
- Копосов Г. О., Семененко О. О. Методика визначення перспективних галузей економіки. - C. 124-131.
- Крючковский В. В., Погребняк И. Ф., Шарко А. В. Ситуационный подход в теории организации и управления промышленными объектами в условиях неопределенности. - C. 132-137.
- Курносова А. В. Подходы к проектированию и совершенствованию систем управления предприятием. - C. 138-146.
- Лайко О. І. Роль менеджменту якості в системі управління вітчизняних товаровиробників. - C. 147-155.
- Ломоносов Д. А. Сутність поняття "стратегія” та його відмінності від тактики й оперативних дій. - C. 156-160.
- Мартинова О. В. Моделювання наскрізної системи стандартизації якості продукції підприємств з переробки вовни. - C. 161-167.
- Мєшкова-Кравченко Н. В., Мєшков О. Ю. Диверсифікація як один із напрямів інноваційного розвитку підприємства. - C. 168-174.
- Молоткова І. О., Орлова О. В. Стратегічні напрями антикризового управління підприємством в сучасних умовах. - C. 175-181.
- Надточий И. И. Метод оценки конкурентоспособности предприятий по производству соков. - C. 182-188.
- Поленчук В. М., Наумов О. Б. Економічний механізм розвитку підприємств у історичному досвіді ринкових трансформацій. - C. 189-196.
- Потьомкін Л. М. Проблеми функціонування промислових підприємств. - C. 197-204.
- Редькін Д. О. Трансформація парадигми підприємництва з позицій самодостатності. - C. 205-215.
- Сааджан В. А., Чашко Д. В. Инновационная стратегия – путь к повышению конкурентоспособности предприятия. - C. 216-222.
- Софієнко А. В. Конкурентоспроможність підприємства як складова модернізації економічного розвитку. - C. 223-228.
- Усов А. В., Максимов С. С. Повышение эффективности управления строительными проектами за счет разработки модели календарного планирования. - C. 229-236.
- Черкасова І. В. Аудит потенціалу інноваційного розвитку промислового підприємства. - C. 237-242.
- Черненко С. М. Зарубіжний досвід розвитку малого підприємництва в контексті інноваційного розвитку економіки. - C. 243-252.
- Якимчук Т. В., Вольвач І. Ю., Ткач К. С. Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках. - C. 253-261.
|
|