Бізнес Інформ. 2020 (11) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2020. Вип. 11 |
- Титул, зміст.
- Янків М. М. Теоретичні аспекти та особливості функціонування транскордонного регіону. - C. 6-12.
- Шталь Т. В., Шульга Д. А., Торкут Д. А. Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття "конкурентоспроможність". - C. 13-17.
- Крамчанінова М. Д., Вахлакова В. В. Пандемії як загрози нового типу для економічної безпеки в умовах глобалізації. - C. 18-23.
- Дубєй Ю. В. Технологічна конкурентоспроможність національної економіки України в умовах глобалізації. - C. 23-28.
- Поляков М. В., Білозубенко В. С., Шаблій С. Є. Особливості міжнародного науково-технічного обміну. - C. 29-36.
- Булкіна І. А. Внесок України в розвиток міжнародного ринку ІТ-послуг. - C. 37-42.
- Шведа Н. М., Шпилик С. В., Піняк І. Л. Механізми управління транспортно-логістичною системою Європейського Союзу в умовах пандемії: досвід для України. - C. 43-48.
- Довгаль О. А., Довгаль Г. В. Особливості реалізації національних інноваційних моделей розвитку Бразилії, Чилі та Мексики. - C. 49-54.
- Prasad G. R. Sectoral Social Entrepreneurship Innovation Opportunities in Nepal. - C. 54-58.
- Voznyak H. V., Kloba T. L. Smart Specialization as an Innovative Strategy for the Regional Economic Growth: Experience of Central and Eastern European Countries for Ukraine. - C. 59-68.
- Тютюнникова С. В., Скочко І. Ю. Продовольча безпека в умовах пандемії. - C. 69-75.
- Костяна О. В. Митна безпека: її сутність і місце в системі національної безпеки держави. - C. 76-82.
- Герасименко Ю. С. Основні тенденції розвитку екологічно орієнтованого бізнесу в Україні та світі. - C. 83-88.
- Беккер М. Л. Формування наукового підґрунтя для ідентифікації та структуризації проблем розвитку регіону. - C. 89-95.
- Ярошенко І. В., Семигуліна І. Б. Світові тенденції публічного управління розвитком територій у контексті децентралізації влади. - C. 96-103.
- Ярошенко І. В., Семигулін П. К. Нормативно-правове забезпечення публічного управління територіальним розвитком питань формування, функціонування та розвитку об’єднаних територіальних громад в умовах децентралізації влади. - C. 103-108.
- Несенюк Є. С. Економічні стратегії інноваційної конкурентоспроможності підприємств текстильної промисловості в категоріях витрат і результатів. - C. 109-118.
- Собкевич О. В. Завдання промислової політики для підвищення конкурентоспроможності регіонів і зміцнення економічної безпеки України. - C. 118-123.
- Костенко Д. М. Обґрунтування основних техніко-економічних характеристик енергетичних плантацій і виробництва твердого палива з біомаси енергетичних культур. - C. 123-132.
- Вінниченко О. В. Аналіз проблем розвитку атомної, теплової та відновлюваної енергетики в енергосистемі України. - C. 132-138.
- Личковська М. Р. Оцінка впливу коронакризи на сутність і тенденції розвитку дистанційної зайнятості в Україні. - C. 139-145.
- Шликова В. О., Леванда О. М. Роль соціальних стандартів у соціальній політиці країни. - C. 146-151.
- Бєлашов Є. В. Щодо перспектив використання безпілотних пасажирських літальних апаратів з електричними рушійними установками в Україні. - C. 152-157.
- Романчук С. В. Річковий транспорт як інструмент розвитку системи логістики в Україні. - C. 158-164.
- Стегней М. І., Хаустова К. М. Мікроекономічні чинники розвитку підприємств сфери гостинності в регіоні. - C. 165-170.
- Балдик Д. О. Альтернативні напрями підприємництва у бджільництві. - C. 171-176.
- Завадських Г. М., Тебенко В. М. Практичні аспекти становлення соціального підприємництва в Україні. - C. 177-185.
- Савченко А. М., Фішер Н. В. Дослідження ймовірності настання банкрутства виробничого підприємства. - C. 186-191.
- Благун І. С. Оцінка ефективності комерційних банків за допомогою методу DEA. - C. 192-197.
- Котлярова В. Г., Деренська Я. М., Гладкова О. В. Формування підходу до управління витратами промислового підприємства. - C. 198-204.
- Рогов В. Г. Оцінка ефективності економічного стимулювання розвитку суднобудівних підприємств. - C. 205-211.
- Адаменко М. В., Короленко Р. В. Оцінювання ефективності фінансування інноваційного потенціалу персоналу підприємства. - C. 212-220.
- Ястремська О. М., Ястремська О. О. Поняття економічної стійкості підприємства та її кількісне оцінювання. - C. 220-230.
- Зиз Д. О. Аналіз та оцінка ділової активності підприємств машинобудування як основа підвищення ефективності їх діяльності. - C. 230-240.
- Юхман Я. В. Науково-практичні аспекти оцінювання адаптивного потенціалу промислових підприємств. - C. 240-249.
- Секірож Я. В. Класифікація факторів впливу на рівень інноваційного забезпечення сталого розвитку підприємств. - C. 249-256.
- Ковальчук А. М. Аналіз передумов мотиваційного управління економічною безпекою підприємств машинобудівної галузі. - C. 256-262.
- Тимошенко О. В., Коцюбівська К. І. Використання інформаційних технологій у боротьбі проти COVID-19. - C. 263-268.
- Клим Н. М., Плекан М. В., Мужевич Н. В. Диджиталізація обліку в динамічному глобальному середовищі. - C. 269-274.
- Гринь В. П. Стратегічні облікові парадигми: критичний аналіз. - C. 275-282.
- Нагорна І. В., Галкіна Ю. Ю. Шляхи оптимізації витрат підприємства на прикладі ПАТ "Українська залізниця". - C. 282-287.
- Лавренюк В. В., Лук’янчук Д. Ю. Управління валютним ризиком банку в умовах турбулентності на світових фінансових ринках. - C. 288-295.
- Чмутова І. М., Безродна О. С., Нечипоренко Д. І. Методичний інструментарій оцінювання комплаєнс-ризиків фінансового моніторингу банків. - C. 296-309.
- Буртняк І. В. Використання методів аналізу середовища функціонування для оцінки ефективності комерційних банків. - C. 309-315.
- Мединська Т. В., Рущишин Н. М., Ніконенко У. М. Податкове регулювання інвестиційної діяльності банків України. - C. 316-324.
- Вядрова І. М., Морозов М. В. Сутність конкурентоспроможності в банківському секторі: стан і проблеми. - C. 324-330.
- Янковський В. А., Шендригоренко М. Т. Доходи місцевих бюджетів в Україні: сутнісна складова та сучасний стан у рамках реформи бюджетної децентралізації. - C. 331-337.
- Юрчишена Л. В., Кречко О. С. Макроекономічний аналіз фінансування оборотних активів промислових підприємств України. - C. 337-346.
- Житар М. О., Ярова Л. С. Елементи механізму підвищення ефективності фінансового потенціалу підприємства. - C. 347-355.
- Оганесян М. М., Дмитренко О. В. Монетарна політика держави в умовах рецесії. - C. 356-361.
- Рудик Н. В. Спрощена система оподаткування: зберегти малий бізнес в умовах локдауну в Україні. - C. 361-370.
- Татар М. С., Гребенікова О. В., Ковальчук І. Г. Забезпечення фінансової стійкості страхових компаній в умовах глобальних викликів. - C. 371-378.
- Полотняк І. Г. Формування організаційно-економічного механізму розвитку та збереження персоналу ПрАТ "Київстар". - C. 379-384.
- Пархоменко Н. О. Порівняльна характеристика стратегій організаційного розвитку бізнес-систем в умовах глобального середовища. - C. 385-392.
- Чепелюк М. І., Помазан М. Є. Стратегія сталого розвитку світового лідера вантажоперевезень у реаліях сучасного бізнесу. - C. 392-397.
- Ареф’єва О. В., Пілецька С. Т., Заболотна Д. В. Стратегічні ресурси забезпечення економічного потенціалу в контексті інтеграційно-диверсифікаційного розвитку підприємства. - C. 398-404.
- Залуцька Х. Я. Каузально-детермінований механізм управління диверсифікаційно-інтеграційним розвитком підприємств в умовах неотехнологічного відтворення: інтегрована основа побудови. - C. 404-411.
- Заболотна А. М., Серпухов М. Ю. Побудова корпоративних комунікацій зі стейкхолдерами підприємства ІТ- галузі на зовнішньому ринку. - C. 411-417.
- Фещур Р. В., Шишковський С. В., Скворцов Д. І. Оцінювання розвитку суб’єктів господарської діяльності. - C. 418-423.
- Птащенко О. В. Особливості корпоративного управління процесами злиття та поглинання. - C. 424-429.
- Луценко І. С., Коновалова І. В. Удосконалення управління логістичними процесами як метод покращення діяльності підприємства. - C. 430-435.
- Зайченко Є. О. Сучасний стан управління персоналом на підприємствах: виклики та перспективи. - C. 436-441.
- Остапенко Т. М., Кубецька О. М., Антіпова В. П. Маркетинг як інструмент управління платоспроможністю підприємств торгівлі. - C. 442-447.
- Пушкар О. І., Бондаренко Л. Ф., Хиль Л. П. Роль маркетингових досліджень ринку в забезпеченні зростання національної економіки. - C. 448-456.
- Зубко Д. О. Науково-теоретичний зміст бренд-стратегії торгового підприємства. - C. 457-461.
- Коляденко В. А., Васильченко Ю. В. Прикладні засади розвитку маркетингової програми оператора комунікацій ПрАТ "ВФ Україна" з урахуванням впливу маркетингу взаємовідносин. - C. 462-467.
- Серпухов М. Ю., Нестеренко А. О. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств. - C. 467-472.
- Папп В. В., Благун І. І., Бошота Н. В. Роль маркетингу в активізації діяльності суб’єктів туристичного бізнесу. - C. 473-477.
|
|