Бізнес Інформ. 2022 (3) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2022. Вип. 3 |
- Титул, зміст.
- Манойленко О. В. Формування державної інтеграційної регуляторної політики національної економіки. - C. 4-9.
- Бєлікова Н. В., Дороніна М. С. Зарубіжний досвід вирішення проблемних ситуацій в регіональному розвитку після воєнних конфліктів. - C. 10-16.
- Хаустова В. Є., Решетняк О. І., Хаустов М. М., Зінченко В. А. Напрямки розвитку технологій штучного інтелекту в забезпеченні обороноздатності країни. - C. 17-26.
- Шифріна Н. І. Інтегральна оцінка фінансового потенціалу підприємств гірничодобувної промисловості України на основі таксономічного аналізу. - C. 27-32.
- Рядинська І. А. Освіта як фактор формування людського капіталу та економічного зростання. - C. 33-37.
- Вовк В. А., Гаврильченко О. В. Формування напрямків підвищення інвестиційної привабливості підприємства на підставі методів економіко-математичного моделювання. - C. 38-48.
- Щерб І. Н. Оцінка стану економічної безпеки в контексті людиноорієнтованого підходу. - C. 49-59.
- Пустовіт Б. О., Шандар А. М. Соціальний розвиток в Україні в контексті активізації діяльності соціального бізнесу. - C. 60-66.
- Калініченко С. М., Крупіца І. В., Голованова Г. Є., Грібіник А. В. Характерні риси системи управління підприємств туристичної сфери. - C. 67-71.
- Панова І. О., Степаненко В. І. Креативна економіка як фактор формування міжнародного туристичного іміджу країни. - C. 72-78.
- Бурєннікова Н. В. Економіка підприємства: оновлені підходи до бенчмаркінгу в контексті моделювання результативності діяльності та багатовимірного ранжування. - C. 79-86.
- Сокирко О. С., Шепиленко В. Ю. Тенденції формування доходів Державного бюджету України. - C. 87-92.
- Герасименко А. В. Особливості взаємозв’язку між банківським кредитуванням промисловості та фінансовою стійкістю банків. - C. 93-101.
- Якимець М. М., Карковська В. Я. Особливості управління змінами у приватному та державному секторах. - C. 102-108.
- Степанова О. В., Ступак О. М. Алгоритм управління інтелектуальним капіталом. - C. 108-112.
- Зубко С. В., Карковська В. Я. Організаційна культура та її важливість в секторі державного управління. - C. 113-119.
- Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Нова збита десертна продукція: маркетинговий погляд на споживчий аспект. - C. 119-125.
|
|