Бізнес Інформ. 2022 (1) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2022. Вип. 1 |
- Титул, зміст.
- Соболєв В. М., Соболєва М. В. Інституційні перешкоди для інвестиційно-інноваційного розвитку фірми в кланово-олігархічній економічній системі. - C. 6-13.
- Бабаєв В. М., Васильченко А. О., Димченко О. В., Рудаченко О. О. Аналіз теоретичних підходів до ефективності діяльності регіональних кластерів: національні особливості. - C. 14-20.
- Куницька-Іляш М. В. Щодо концептуальних засад методології аналізування фінансової безпеки стратегічних галузей національної економіки. - C. 21-27.
- Разумова Г. В., Бут К. А., Буцанова К. Г. Оцінка впливу пандемії на економіку країн світу. - C. 28-32.
- Гелеверя Є. М., Сергієнко Ю. І. Вплив глобалізаційних процесів на національну економіку України. - C. 33-38.
- Тимошенко О. В., Франчук Л. А. Основні тенденції та перспективи розвитку секторів креативної економіки в Україні. - C. 39-46.
- Кильницька Є. В., Глухова С. В. Особливості нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності України та СНД в умовах дестабілізації соціально-економічних систем. - C. 47-53.
- Пахота Н. В. Інформаційні війни у сучасних міжнародних відносинах. - C. 53-58.
- Лавренюк В. В., Лавренюк А. В. Підвищення фінансової грамотності населення: зарубіжний досвід. - C. 59-67.
- Шуба О. А. Провідні тенденції процесу віртуалізації світового фондового ринку. - C. 67-73.
- Августова О. О., Ромашко О. М., Кузьменко О. П. Корпоративне звітування: європейський досвід. - C. 74-82.
- Савченко М. В., Клещенко Б. С., Шейгець А. М. Міжнародне оподаткування й особливості функціонування податкових систем у провідних країнах світу. - C. 82-88.
- Stativka N. V., Velychko K. Y., Tymohova H. B. Specificity of the Influence of Financial Literacy on Consumer Sovereignty in the Context of Digitalization. - C. 89-95.
- Благун І. С., Романюк М. Д., Судук Н. В., Мендела Є. М. Забезпечення сталого розвитку України та країн світу на основі коригування моделей лінійної економіки. - C. 95-101.
- Моргачов І. В. Сутність і роль інвестиційних фондів і компаній. - C. 102-107.
- Фурс О. С., Гречко А. В. Дослідження процесу залучення інвестиційних ресурсів промисловими підприємствами в період пандемії COVID-19. - C. 107-113.
- Васьків О. М., Стадник Ю. А. Сучасні HR-технології для бізнесу. - C. 114-122.
- Мозгова Г. В., Ляшевська В. І., Білоконь В. О. Сутність і моделі електронного бізнесу та електронної комерції. - C. 123-131.
- Процак К. В., Коваленко Т. О. FinTech і комерційні банки: тенденції розвитку та особливості співпраці. - C. 131-137.
- Сосновська О. О., Вакофян В. Г. Індустрія 4.0: сутність і тенденції розвитку. - C. 137-144.
- Криворучко М. Ю. Методологічні виклики смарт-спеціалізації регіонів України. - C. 145-151.
- Дробчак М. О., Яковенко О. Г. Моделювання управління запасами в бюджетному процесі промислового підприємства. - C. 152-158.
- Непран А. В., Тимченко І. Є. Визначення внутрішньозмінних втрат робочого часу роботи обладнання методом миттєвих спостережень. - C. 159-164.
- Кишакевич Б. Ю., Мігулка О. О. Детермінанти ефективності масштабу функціонування лізингових компаній України. - C. 165-171.
- Корепанов О. С., Лазебник Ю. О., Момотюк Л. Є., Парфенцева Н. О., Чала Т. Г., Корепанов Г. С., Черненко Д. І. Статистичне моделювання факторів формування якості зайнятості в Україні. - C. 172-178.
- Хомяк О. В., Кірюхіна М. В., Кошева Ю. В. Запровадження європейських інновацій при викладанні соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ авіаційного профілю. - C. 179-184.
- Ткаченко Н. Е., Ольшанський О. В. Розвиток soft skills сучасного фахівця в закладі вищої освіти. - C. 185-191.
- Кузнєцова А. Я., Маслов В. О. Організаційно-економічні аспекти реалізації проєкту державно-приватного партнерства в галузі освіти. - C. 192-197.
- Кондратенко Н. О., Красноносова О. М., Папп В. В. Проблеми та перспективи соціально-економічного розвитку регіонів України. - C. 198-204.
- Андрушків І. П. Оцінка рентабельності транспортної галузі України та шляхи її підвищення за допомогою активізації інвестиційної діяльності. - C. 205-210.
- Пономарьова Т. В., Сайко О. С. Податкове регулювання розвитку мультимодальних перевезень. - C. 211-216.
- Фурдак М. М., Орленко О. В. Індустрія гостинності півдня України в умовах пандемії – виклики та шляхи вирішення. - C. 217-223.
- Щетініна Л. В., Рудакова С. Г., Данилевич Н. С., Бідна Т. О. Державне регулювання оплати праці: світовий досвід, порівняння та можливості реалізації. - C. 224-230.
- Назарова Г. В., Балясний В. О. Теоретичні основи гнучкої та нестандартної зайнятості. - C. 230-238.
- Махсма М. Б., Чуб О. В. Активна політика зайнятості молоді України. - C. 238-244.
- Шавурська О. В. Вплив пандемії COVID-19 на стан ринку праці в Україні. - C. 244-251.
- Новікова О. Ф., Хандій О. О., Шамілева Л. Л., Панькова О. В. Методологічні підходи до оцінки впливу процесу цифровізації економіки на попит і пропозицію робочих місць. - C. 251-261.
- Скібська К. О. Тренди рекрутингу в умовах пандемії. - C. 261-266.
- Бубенко П. Т., Бубенко О. П. Інноваційна складова реформування підприємств житлово-комунальної сфери. - C. 267-273.
- Данилюк М. О., Данилюк-Черних І. М., Мацук З. А. Протиріччя та фінансові шахрайства в реальному секторі економіки. - C. 274-279.
- Степанова О. В. Методичний підхід до визначення трансакційних витрат на макрорівні. - C. 280-286.
- Кубецька О. М., Остапенко Т. М., Зайченко Р. А. Підвищення прибутку з метою забезпечення економічної безпеки підприємства. - C. 287-293.
- Король С. Я., Семенова С. М., Курбет М. А. Упровадження звітності про сталий розвиток в Україні: стан і перспективи в умовах євроінтеграції. - C. 294-301.
- Лобода Н. О., Чабанюк О. М., Сподарик Т. І. РРО як спосіб організації первинних облікових даних: фіскальний аспект. - C. 302-308.
- Серпенінова Ю. С. Проблеми та перспективи розвитку інтегрованої звітності як засобу додаткового розкриття облікової інформації. - C. 308-313.
- Рущишин Н. М., Мединська Т. В., Клименко С. М. Застосування антикризового менеджменту банками України в умовах сучасних викликів. - C. 314-322.
- Ponomarenko O. O., Lisna I. F., Lesnaya O. S. Assessing the Impact of Anti-Inflationary Instruments on Price Stability. - C. 323-330.
- Бечко П. К., Власюк С. А., Непочатенко О. А., Нагорна Ю. І. Шляхи вдосконалення податкового стимулювання аграрного сектора економіки. - C. 331-339.
- Гладких Д. М. Основні проблеми іпотечного кредитування та напрями його активізації в Україні. - C. 339-344.
- Копилюк О. І., Музичка О. М., Гап’як С. С. Механізм забезпечення безпеки страхового ринку України. - C. 345-350.
- Климаш Н. І., Жук Д. А. Формування доходів бюджету в контексті становлення ринку землі в Україні. - C. 351-357.
- Штейнгауз Д. О. Концепція розвитку фінансово-кредитних інструментів функціонування ринку житлової нерухомості в Україні. - C. 357-365.
- Пасічник Ю. В., Ломако Є. П., Стріховський Д. М. Методологічні положення фінансового регулювання розвитку переробної плодоовочевої галузі. - C. 365-372.
- Тардаскіна Т. М., Станкевич І. В., Сакун Г. О. Управління комерційним банком на засадах клієнтоорієнтованості. - C. 373-382.
- Осипова Є. Л. Адаптивне управління інноваційним розвитком транспортних підприємств. - C. 383-390.
- Лугова В. М., Чуркін А. О. Напрями діагностики мотивації управлінського персоналу відповідно до сучасних теорій мотивації. - C. 390-397.
- Кобеля З. І., Тодорюк С. І. Диджиталізація HR: майбутнє кадрового адміністрування. - C. 397-402.
- Водянка Л. Д., Ратушняк Д. В., Лусте О. О. Iнноваційні методи підбору персоналу в умовах диджиталізації. - C. 403-409.
- Шелюжак І. Г., Кобеля З. І. Застосування технології прелімінарингу при пошуку персоналу підприємств. - C. 409-414.
- Shaulska L. V., Hrynkevych R. I. The Synthesis of Management Practices at a Perfect Innovation-Active Organization. - C. 414-423.
- Вонберг Т. В., Смалійчук Г. В., Василик А. В., Білик О. М. Оцінювання персоналу компанії в контексті нової соціоекономічної реальності: реалізація системи OKR. - C. 423-431.
- Лиса С. С., Кулік А. В. Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства. - C. 432-437.
- Обронова А. М., Бондар А. В., Онищенко С. П. Моніторинг якості процесів управління проєктом на базі ентропійної концепції. - C. 438-444.
- Іванієнко В. В., Ковальчук К. В. Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках. - C. 444-450.
- Ігнатенко Р. В. Розвиток цифрового маркетингу у світі та в Україні. - C. 450-455.
- Кузьо Н. Є., Косар Н. С., Букавіна А. В. Сучасні тренди ринку канцелярських товарів в Україні та маркетингові можливості й загрози розвитку вітчизняних виробників на ньому. - C. 456-462.
- Шимко О. В. Омніканальність як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств. - C. 462-468.
|
|