Бізнес Інформ. 2022 (6) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2022. Вип. 6 |
- Титул, зміст.
- Ковальчук Т. Г., Загарій В. К. Форсайт розвитку світового ринку природного газу в умовах переходу до низьковуглецевої економіки. - C. 4-13.
- Романенко С. С. Зарубіжний досвід управління розвитком спортивно-оздоровчої діяльності. - C. 14-19.
- Сопін Є. О. Світові тенденції розвитку FinTech у контексті розбудови цифрової економіки. - C. 20-30.
- Кизим М. О., Хаустова В. Є., Бєлікова Н. В., Козирєва О. В. Методичне забезпечення інтегрального оцінювання складових сталого розвитку регіонів України (на прикладі екологічної складової). - C. 31-42.
- Оболенцева Л. В., Кондратенко Н. О., Чечетова Н. Ф. Обґрунтування напрямів стратегічного розвитку туристичної конкурентоспроможності регіону. - C. 43-50.
- Мединська Н. В. Економічний механізм природокористування: інституціональне підґрунтя та інструментально-методологічне забезпечення. - C. 51-57.
- Рибалко-Рак Л. А., Гусаковська Т. О., Кужель Н. Л. Ринок праці України в сучасних умовах: проблеми та напрями їх вирішення. - C. 58-63.
- Лабунська С. В., Собакар М. В. Визнання внутрішньо генерованого гудвілу як ідентифікатора оцінки нематеріальних активів у системі управлінського обліку підприємства. - C. 64-77.
- Сотник В. В. Вплив економічних проблем на обороноздатність країни. - C. 78-84.
- Примостка Л. О., Чепіжко О. В. Трансформація фінансового сектора: чинники, форми, напрями. - C. 84-93.
- Серікова О. М. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в умовах війни в Україні: національний і глобальний виміри. - C. 94-100.
- Калюжна Н. Г., Мамітько Ю. С. Кластеризація країн за національними культурними особливостями як інструмент розвитку корпоративної культури міжнародних компаній. - C. 100-108.
- Смерічевський С. Ф., Ареф'єва О. В., Пілецька С. Т. Формування стратегічних рішень при управлінні змінами на підприємстві. - C. 108-117.
- Чепелюк М. І. Концептуальні засади формування системи стратегій підприємства. - C. 117-121.
- Тутова А. С. Економічне стимулювання праці менеджерів стратегічного рівня управління підприємствами за результатами їх діяльності. - C. 122-129.
- Безтелесна Л. І., Мальчик М. В., Василів В. Б. Особливості реалізації управління продажем освітніх програм закладами вищої освіти. - C. 129-137.
- Богдан Н. М., Писаревський І. М., Іванова О. М., Поколодна М. М. Інноваційні комунікаційні інструменти маркетингової діяльності підприємств туристського та готельного бізнесу. - C. 137-142.
- Титикало В. С. Методологічне підґрунтя формування системи забезпечення просторово-процесного управління економічним потенціалом підприємства. - C. 143-151.
- Яковенко В. С., Кучеренко С. К. Методичні аспекти оцінювання туристичної інфраструктури України. - C. 151-157.
|
|