Наукові записки Малої академії наук України. 2021 (2-3) АРХІВ (Всі випуски)
| Наукові записки Малої академії наук України 2021. Вип. 2-3 |
- Титул.
- Зміст.
- Атаманчук В. П. Метатеоретичні засади трансдисциплінарності. - C. 3-10.
- Атамась А. І. Застосування моделюючого комп'ютерного середовища для здійснення навчальних демонстрацій та виконання лабораторних робіт. - C. 11-22.
- Білик Ж. І., Шаповалов Є. Б., Шаповалов В. Б. Використання мобільних додатків для визначення рослин. - C. 23-32.
- Ворона Л. І. Мультидисциплінарні особливості реалізації державної політики розвитку позашкілля на регіональному рівні. - C. 33-40.
- Дембіцька С. В., Мястковська М. О. Вдосконалення професійної підготовки здобувачів вищої освіти шляхом впровадження мобільних інформаційно-комунікативних технологій. - C. 41-49.
- Завалевський Ю. І., Гущина Н. І., Василашко І. П., Коршунова О. В., Патрикеєва О. О. Створення педагогічних умов для впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ-та STEM-технологій в закладах загальної середньої освіти. - C. 50-61.
- Кальной С. П. "Призма знань" як віртуальна форма організації е мережевої бази знань в освіті. - C. 62-71.
- Ковальова О. А. Результати вивчення передового досвіду МАН України в реалізації наукової освіти. - C. 72-81.
- Ладичук О. К. Онтологія як засіб представлення медичної інформації. - C. 82-96.
- Nazarenko T. H., Honcharova N. O., Sipii V. V. Stages and conditions of implementation of stem education in ukraine. - C. 97-103.
- Савченко Я. В., Сліпухіна І. А. Особливості інтерактивних музеїв науки: погляд крізь призму організаційно-педагогічних ідей Якова Перельмана. - C. 104-110.
- Svyrydenko D. B., Revin F. H. Project 2061 and other scientific literacy initiatives: overseas lessons for ukrainian science educators. - C. 111-118.
- Чуприна О. Б., Лященко Т. В. Керівник гуртка: від професіоналізму до педагогічної майстерності. - C. 128-139.
- Шибка О. С., Шибка Г. І. Ідеї освітніх STEM-STEAM-проєктів. - C. 140-150.
- Голіяд І. С., Тропіна М. А. Досвід застосування дизайн-мислення для вдосконалення професійного розвитку майбутніх учителів технологій та трудового навчання. - C. 140-150.
|
|