Бізнес Інформ. 2022 (12) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2022. Вип. 12 |
- Титул, зміст.
- Дикий А. П. Симптоми проблеми гарантування економічної безпеки держави в контексті запобігання та протидії економічній злочинності. - C. 6-16.
- Кизим М. О., Хаустова В. Є., Решетняк О. І. Сутність і методичні підходи до оцінки економічного потенціалу країн світу як основи формування їх воєнної могутності. - C. 17-28.
- Щуров І. В. Формування економічної ідеології енергетичної безпеки держави. - C. 29-36.
- Дейнека Т. А., Дивнич О. Д., Волкова Н. В., Загребельна І. Л., Чернова О. В. Сучасні глобальні тенденції економіки. - C. 37-44.
- Шуміло О. С., Заіка О. В., Гарбузов О. С. Вибір стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки. - C. 45-50.
- Саркісян Л. Г., Генералов О. В., Степічєва О. В. Торговельні виміри цифрової трансформації країн Близького Сходу та Африки. - C. 50-57.
- Кизим М. О., Хаустова В. Є., Трушкіна Н. В. Сутність поняття "критична інфраструктура” з позицій національної безпеки України. - C. 58-78.
- Проценко В. М. Сучасні пріоритети формування фармацевтичного ринку України в контексті забезпечення якості лікарських засобів. - C. 79-86.
- Нестор О. Ю. Інструменти реалізації Плану Маршалла й особливості та наслідки впливу американської політики на Європу. - C. 87-92.
- Ткаліч Д. К., Яковенко В. С. Особливості механізму управління інноваційними процесами підприємства. - C. 93-98.
- Якушко І. В. Сучасні тенденції цифровізації національної економіки України. - C. 99-105.
- Восканян З. А. Digital технології логістичної системи: основні положення та передумови формування. - C. 105-112.
- Давидова О. Ю., Колесникова В. Д. Диджиталізація як драйвер зростання конкурентоспроможності підприємства готельно-ресторанного бізнесу. - C. 113-120.
- Чобіток І. О. Стратегічне управління промисловими підприємствами в контексті цифрової трансформації: науково-теоретичний підхід. - C. 120-126.
- Котелевець Д. О. Основні перешкоди розвитку інфраструктури цифрової економіки в Україні. - C. 127-132.
- Babichev A. V., Miroshnychenko T. M., Pysarevskyi M. I. The Impact of COVID-19 on the Digital Transformation of the World Economy. - C. 133-139.
- Благун І. С., Надвірнянський Ю. Р. Застосування гравітаційних моделей для аналізу торгівлі між Україною та ЄС. - C. 140-145.
- Григоренко Т. М. Франчайзинг в Україні: реалії та перспективи розвитку в умовах воєнного стану. - C. 145-153.
- Волосюк М. В. Концептуалізація забезпечення місцевого економічного розвитку: зарубіжний досвід і можливості його адаптації в Україні. - C. 154-163.
- Кизим М. О., Хаустова В. Є., Шпілєвський В. В. Світовий ринок синтетичного рідкого палива: особливості та перспективи розвитку. - C. 164-172.
- Рибчук А. В., Лапчук Я. С., Паласевич М. Б. Глобальна цифровізація світового ринку транспортних послуг. - C. 173-178.
- Голобородько А. Ю., Трегуб А. М. Оцінка розвитку діяльності підприємств телекомунікаційної сфери України в умовах кризи. - C. 178-183.
- Іванісов О. В., Лебединська О. С., Лугова В. М. Реальний стан і перспективи реформування системи соціального забезпечення. - C. 184-189.
- Ушакова Н. Г., Шевченко К. Г. Україна в процесах міжнародної трудової міграції. - C. 189-196.
- Михайленко Д. Г., Тур О. В. Проблеми організації державної підтримки населення в умовах військової агресії. - C. 196-201.
- Кизим М. О., Котляров Є. І. Економічна оцінка окремих заходів з термомодернізації житлових будинків та послідовність їх виконання. - C. 202-213.
- Хаврова К. С., Ващук Ю. А. Шляхи підвищення ефективності управління ІТ-підприємством за допомогою цифровізації бізнесу в умовах воєнного стану. - C. 214-220.
- Калинюк В. Є. Сучасні наукові підходи до визначення сутності поняття "економічна безпека підприємства”. - C. 221-228.
- Алексєєнко І. І., Лелюк С. В., Полтініна О. П. Порівняльна характеристика ризик-орієнтованих фінансових стратегій компаній на міжнародному ринку в умовах війни. - C. 229-236.
- Петик Л. О., Клепанчук О. Ю., Корень Д. О. Моніторинг фінансової неплатоспроможності та ймовірності банкрутства. - C. 237-242.
- Рудик Н. В. Малий і середній бізнес: адаптація та державно-приватне партнерство в умовах світових криз. - C. 242-249.
- Кононов О. І. Формування комплексної вартості підприємства на основі цифрового маркетингу: теоретичні аспекти. - C. 250-257.
- Ivanenko V. O., Kaschuck K. M., Botsian T. V., Klimova I. O. Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments’ Profitability. - C. 258-263.
- Тульчинська С. О. Рецензія на монографію "Механізм формування потенціалу економічної безпеки підприємств” авторів Ареф’єва О. В., Копча Ю. Ю.. - C. 264.
- Ареф'єва О. Рецензія на монографію "Управління безпекою розвитку промислових підприємств” авторів В. В. Прохорова, С. А. Мушникова. - C. 265.
- Гораль Л. Рецензія на монографію "Управління безпекою розвитку промислових підприємств” авторів В. В. Прохорова, С. А. Мушникова. - C. 266.
- Прохорова В. Рецензія на монографію "Мотиваційне управління економічною безпекою підприємств” авторів Ареф’єва О. В., Ковальчук А. М.. - C. 267.
|
|