Бізнес Інформ. 2023 (5) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2023. Вип. 5 |
- Титул, зміст.
- Панова І. О., Багінська А. В. Типологія та характеристики авторитарних політичних режимів. - C. 6-11.
- Птащенко О. В., Денисюк О. В., Курцев О. Ю., Малінка І. Л. Особливості економічної інклюзії у воєнний період. - C. 11-18.
- Дученко М. М., Жук А. В. Теоретичні аспекти соціального партнерства у сфері соціально-трудових відносин. - C. 19-23.
- Іляш О. І., Лупак Р. Л., Смоляр Л. Г., Хаустова В. Є., Бояринова К. О. Композиція порівняльних характеристик соціальної політики європейських країн. - C. 24-32.
- Савченко М. В., Кузьменко Є. Г., Чопляк М. П. Тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України сировинними товарами та її наслідки для економіки країни та світу. - C. 33-40.
- Даниленко Є. С. Регіональні державні закупівлі легкових автомобілів в Україні. - C. 41-52.
- Сторонянська І. З., Беновська Л. Я. Особливості інвестиційно-кредитного забезпечення розвитку регіонів в умовах війни. - C. 53-59.
- Степанова О. В., Степанова Н. С. Методичний підхід до визначення системи цілей та оцінки рівня сталого розвитку регіонів. - C. 59-66.
- Dobroskok I. B., Dron M. D. The Strategy of Attracting Foreign Direct Investment in Ukrainian Enterprises. - C. 67-72.
- Волосюк М. В., Прокопович Л. Б. Модель прогнозування витрат на інноваційну діяльність у промисловому секторі України. - C. 73-79.
- Волосов А. М., Баламут Г. С. Цифрова трансформація як чинник змінення умов функціонування підприємництва. - C. 80-90.
- Андренко О. А., Мордовцев С. М., Обуховська З. О. Диджиталізація бухгалтерського обліку з використанням технології blockchain. - C. 91-97.
- Паламаренко Я. В., Чіков І. А. Дослідження перспектив використання агробіомаси в напрямку забезпечення екологічної та енергетичної незалежності підприємств АПК. - C. 98-112.
- Карпук А. І., Голян В. А., Буценко Р. А. Відтворення основного капіталу лісового господарства в умовах цифровізації, євроінтеграції та децентралізації: еколого-економічні аспекти. - C. 113-120.
- Ван Д., Красноносова О. М. Управління запасами як складова процесу диджіталізації на підприємствах ресторанного бізнесу. - C. 121-126.
- Баннікова К. Б. Вплив вимушеної міграції на ринок праці в Україні (аналітико-прогностичний аспект). - C. 127-133.
- Козлова І. М., Велика О. Ю., Козлов Н. В. Особливості стратегічного розвитку підприємств в умовах воєнного стану. - C. 134-140.
- Олексіч Ж. А., Солодуха М. В. Аналіз і характеристика звіту про платежі на користь держави на прикладі видобувних компаній. - C. 141-147.
- Югас Е. Ф., Лалакулич М. Ю., Рибакова Л. П. Облікова політика підприємства в умовах війни. - C. 147-152.
- Матрос О. М., Михайловина С. О., Ратушна О. П. Бізнес-термінологія соціальних медіа в контексті об'єктів бухгалтерського обліку. - C. 153-158.
- Рудевська В. І., Погоріла О. В. Ефективне регулювання фінансового сектора в умовах трансформації: гібридна вертикальна модель. - C. 159-166.
- Жежерун Ю. В. Банківський сектор у просторі впливу VUCA-середовища на стабільність. - C. 167-175.
- Вінниченко О. В., Ганцева А. О. Фінансова стійкість банку: сутність та оцінка факторів впливу. - C. 175-181.
- Баранов А. Л. Сутність і детермінанти формування вартості страхової компанії. - C. 181-186.
- Вдовічен А. А., Вдовічена О. Г., Табенська Ю. В. Формування доходів місцевих бюджетів за умов бюджетної децентралізації. - C. 187-195.
- Терещенко А. М. Сутність і структурні елементи фінансового потенціалу підприємства торгівлі. - C. 196-203.
- Кубецька О. М., Остапенко Т. М. Методичний інструментарій аналізу фінансової стійкості підприємства. - C. 203-208.
- Proskurnina N. V., Bilousko V. I. The Trends of Quality Management to Improve the Competitiveness of an Enterprise in the International Market. - C. 209-214.
- Калюжна Н. Г., Хома В. М. Типізація корпоративних культур міжнародних компаній на основі методу ОСАІ. - C. 214-222.
- Колмакова О. М., Лисенко Б. С. Теоретичні аспекти управління бізнес-процесами закупівель на будівельному підприємстві. - C. 222-229.
- Панова І. О., Зерненкова Д. С. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємств ресторанної галузі. - C. 229-234.
- Гусак О. А. Механізм стратегічного управління розвитком транспортного підприємства. - C. 235-241.
- Дугінець Г. В., Новак О. В. Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку. - C. 241-247.
- Іваненко Л. М., Боєнко О. Ю. Аналіз споживачів ринку дистанційної освіти маркетингового спрямування. - C. 247-257.
- Мангушев Д. В., Несен М. А. Маркетинговий консалтинг як засіб ефективної діяльності підприємств. - C. 257-262.
- Прохорова В. Рецензія на підручник "Превентивна економіка і прогнозування змін" / за заг. ред. О. В. Ареф'євої, С. Ф. Смерічевського. - C. 263.
|
|