Бізнес Інформ. 2025 (2) АРХІВ (Всі випуски) 
 | Бізнес Інформ 2025. Вип. 2 |
- Титул, зміст.
- Соболєв В. М. Регуляторна політика в реляційній економіці воюючої держави: методологія дослідження. - C. 8-16.
- Кирій В. В., Прібильнова І. Б., Краснощок В. І. Інноваційний розвиток промислового підприємства в контексті забезпечення економічної безпеки. - C. 17-24.
- Павловська І. Г. Концепція проактивного підходу до стимулювання інноваційної діяльності підприємств: основний зміст, структура, форми та методи. - C. 24-32.
- Панова І. О., Вельбой Д. Р. Оборона стратегічного об'єкта України: міжнародна реакція, гуманітарні та політичні наслідки. - C. 33-38.
- Атаманчук З. А., Приймак Є. О. Зовнішня торгівля України з країнами ЄС на сучасному етапі. - C. 39-46.
- Климова С. О., Волоснікова Н. М., Яцина В. В. Проблеми інтеграції України до Європейського Союзу в сучасних умовах. - C. 46-52.
- Колбасін Є. С., Філатова Т. А., Самойленко В. С. Напрями забезпечення зовнішньоторговельної безпеки України у повоєнний період. - C. 52-63.
- Vlasiuk O. S., Ilyash O. I., Shevchuk O. A., Roshchyna N. V., Kolishenko R. O. Determinants of Adaptive Use of the World Experience of Post-War Reconstruction and Economic Growth in Ukraine. - C. 64-75.
- Romanovska Y. A. Evolution of Urban Spaces: The Global Development Models. - C. 76-82.
- Семигуліна І. Б., Ярошенко І. В. Трансформація законодавства України з питань просторового розвитку територій в умовах сучасних викликів і загроз: проблеми та пропозиції. - C. 83-94.
- Бєлобородова М. В., Бессонова А. В., Безугла Л. С. Державне управління культурною спадщиною промислових територій. - C. 94-101.
- Галенко О. М., Поворозник М. Ю. Податково-фінансові інструменти державного стимулювання транскордонного науково-технологічного обміну. - C. 101-108.
- Zhaldak H. P., Bukan L. V. The Conceptions of Post-War Reconstruction of Ukraine Based on Sustainable Development. - C. 109-114.
- Назаренко Я. Я. Еволюційний розвиток становлення концепцій та принципів бізнес-моделей циркулярної економіки. - C. 115-122.
- Zhelezniakova E. Y., Zmiivska I. V. Digital Platforms for Business. - C. 123-134.
- Блакита Г. В., Багацька К. В., Сусіденко В. Т. Цифровізація як драйвер стійкості підприємств в європейському векторі. - C. 135-142.
- Богданов О. О., Смєсова В. Л. Цифровізація бізнесу США, європейських країн та Японії як основа розвитку світових ринків товарів і послуг. - C. 143-155.
- Булавинець О. В. Сучасний стан соціальних трансфертів: цифровізація та інклюзивність. - C. 156-162.
- Гапєєва О. М., Ромашко С. М. Теоретичні засади формування інформаційної безпеки як інструменту забезпечення національної безпеки. - C. 163-170.
- Побоченко Л. М., Горобець О. Г. Проблеми та переваги використання діпфейків у світовій економіці в епоху штучного інтелекту. - C. 171-180.
- Polyakov M. V., Khanin I. H., Shevchenko G. Y., Bilozubenko V. S., Nahorianskyi M. A. Fundamentals of Intellectual Data Analysis Using and Its Capabilities in the Knowledge Economy. - C. 181-195.
- Булєєв І. П., Брюховецька Н. Ю. Інвестиції: сутність, ризики та напрями повоєнного відтворення. - C. 196-203.
- Годованець Ю. В. Аспекти формування організаційно-економічного механізму активізації інвестиційно-інноваційного розвитку підприємства. - C. 204-210.
- Ван Д., Красноносова О. М. Особливості формування стратегії розвитку діяльності підприємств ресторанного бізнесу. - C. 211-220.
- Кизлюк О. А. Роль ритейлу для формування критеріїв у системі життєзабезпечення населення країни. - C. 220-226.
- Стасовська Г. М. Архітектонічний принцип інтелектуальних активів інноваційного підприємництва: поняття, теорія, завдання. - C. 227-232.
- Гребешкова О. М., Каряка М. А. Стратегічне підприємництво в Україні: цифрові можливості та екосистемні інновації. - C. 233-247.
- Петрухнов О. В. Організаційно-економічний стан підприємницьких структур у сфері відновлюваної енергетики: сучасні виклики та перспективи розвитку. - C. 247-254.
- Давидова О. Ю. Стратегічні орієнтири розвитку готельної індустрії в Україні. - C. 255-261.
- Давидова О. Ю., Черевична Н. І., Гречко А. А. Роль HR-менеджменту в готельно-ресторанному господарстві. - C. 262-269.
- Прокопчук О. А. Міжнародна грантова підтримка соціального підприємництва в Україні. - C. 269-275.
- Піскунова О. В., Савіна С. С., Кравченко В. Л., Дрончак О. В., Мацишена С. М. Моделювання структурних змін на ринку продукції тваринництва в Європейському Союзі. - C. 276-284.
- Гур’янова Л. С., Пушкар О. І., Панасенко О. В., Орлова А. О. Моделювання динаміки ринку в умовах цифрової економіки. - C. 284-294.
- Лещух І. В., Мельник В. А. Резильєнтність ендогенного потенціалу регіонів України: контекст суспільно-політичної кризи 2013–2014 рр.. - C. 295-304.
- Мухін В. А. Формування термінологічного апарату дослідження проблематики регіонального розвитку. - C. 305-310.
- Поченчук Г. М., Бабух І. Б. Регіональна структурна політика в Україні: теоретичні підходи та проблеми реалізації. - C. 311-318.
- Фугело П. М. Фінансування проєктів відновлювальної енергетики в сільських громадах: проблеми та можливі рішення. - C. 319-326.
- Дяченко Н. П. Особливості регулювання інноваційного розвитку аграрного сектора економіки України. - C. 327-336.
- Селіщев С. В., Трюхан О. М., Український Є. О. Управління ризиками на транспортно-логістичних підприємствах. - C. 337-342.
- Школьник І. О., Дехтяр Н. А. Сучасні тенденції розвитку ринку праці країн ЄС та України в умовах воєнних викликів. - C. 343-350.
- Kraus K. M., Kraus N. M. Analysis of Tax Revenues to the Budget and Tax Administration of Digital Business. - C. 351-360.
- Канєва Т. В., Осика О. В. Бюджетна політика за умов соціально-економічних трансформацій. - C. 361-369.
- Amalian A. W., Bondarenko O. S. Bitcoin's Taxonomy. - C. 369-376.
- Сидор І. П., Горин В. П., Федак Ю. С., Сидор Т. І. Поведінкові контури теоретичної конструкції публічних фінансів. - C. 377-392.
- Штерма Т. В., Гончарук Я. М., Урбанович А. В., Бура М. М. Перспективи інтеграції фінансового сектора України у світовий ринок після війни. - C. 392-400.
- Бірюк Д. О. Боргові інструменти підтримки стабільності фінансової системи України в період воєнного стану. - C. 400-407.
- Рябенко Г. М., Верланов О. Ю., Соловйов І. О., Брайловський І. А. Еволюція підходів в управлінні фінансами. - C. 407-414.
- Тимошенко О. В., Коцюбівська К. І. Актуальні питання системи оподаткування в умовах воєнного стану: виклики та перспективи. - C. 414-422.
- Шубенко І. А., Стойко О. Я. Кризи та їх вплив на стан розвитку ринку страхування в Україні. - C. 423-432.
- Бардась А. В., Руденко Д. О. Визначення успіху проєкту з позиції менеджменту фірми. - C. 433-440.
- Бойченко М. В., Шуляр Р. В., Богач К. С., Дудник А. В., Михєєв Д. С. Управління масштабуванням проєктів в ІТ-організаціях в умовах полікризи. - C. 441-448.
- Гордійчук А. П. Управління інтелектуальним капіталом як інструмент для підвищення ефективності управління ризиками на підприємствах машинобудування. - C. 449-456.
- Гусаковська Т. О., Войт Б. Р. Антикризові підходи до стратегічного управління розвитком і конкурентоспроможністю бренду бізнес-організації в умовах цифрової трансформації та євроінтеграції. - C. 457-462.
- Zhylinska O. I., Gitko I. V. Key Tools for Assessing and Managing Enterprise Competitiveness Based on Benchmarking. - C. 463-468.
- Колмакова О. М., Балабуха О. Ю. Теоретичний аналіз ролі проєктної діяльності у стратегічному управлінні підприємства.. - C. 469-476.
- Колосов А. М., Кучеренко С. К., Барилов М. І. Концепція та інструментарій антисипативного менеджменту підприємств при подоланні ними зовнішніх загроз. - C. 476-482.
- Томах В. В., Васильченко О. О., Шакун В. О. Управління ризиками на підприємстві при плануванні діяльності ТОВ "Харківський завод "Полімерконтейнер". - C. 483-491.
- Колпаченко Н. М., Майборода М. М., Дудник О. В., Міненко С. І. Лідерство та ефективні інструменти управління системою формування команд в умовах кризи та невизначеності. - C. 492-501.
- Лищенко Б. В., Калініна Н. В., Левченко Д. С. Особливості комунікації та формування корпоративної культури в digital-агентствах і стартапах. - C. 502-510.
- Обидєннова Т. С., Дуднєва Ю. Е., Васильєва М. О. Формування механізму адаптивного управління корпоративною культурою підприємств на засадах маркетингових підходів. - C. 511-517.
- Патика Н. І., Балановська Т. І. Теоретико-методичні засади та практичні аспекти управління проєктами. - C. 518-525.
- Фурсенко В. В. Теоретичні аспекти та сучасні тенденції концепції стійкого розвитку підприємств. - C. 525-532.
- Петрова І. Л., Рогов О. Л. Ефективність SEO-інструментів у реалізації маркетингової стратегії підприємства. - C. 532-541.
- Сєдашова О. А., Окунєв І. С., Сергієнко І. А. Медіація як інструмент вирішення конфліктів для малого та середнього бізнесу. - C. 541-547.
- Соломчак С. О. Економічні особливості маркетингу сталого туризму в національних парках. - C. 548-554.
- Шталь Т. В., Могилевський Р. О. Цифрові механізми управління маркетинговим потенціалом підприємства. - C. 554-560.
|
|