Measuring of the number of dog bites in quantitative surveys: context influence and telescopic effect / Bolshov, E., Pirogova, D., Miroshnichenko, A., Martsinkiv, A. (2013)
web address of the page http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000328067 Sociology: Theory, Methods, Marketing / Issue (2013, № 3)
Большов Е., Пирогова Д., Мирошниченко А., Марцинкив А. Измерение числа покусов собаками в количественных опросах: влияние контекста и телескопический эффект
Бібліографічний опис: Большов Е., Пирогова Д., Мирошниченко А., Марцинкив А. Измерение числа покусов собаками в количественных опросах: влияние контекста и телескопический эффект. Социология: теория, методы, маркетинг. 2013. № 3. С. 150-160. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000328067 | Sociology: Theory, Methods, Marketing / Issue (2013, 3)
Bolshov E., Pirogova D., Miroshnichenko A., Martsinkiv A. Measuring of the number of dog bites in quantitative surveys: context influence and telescopic effect
Cite: Bolshov, E., Pirogova, D., Miroshnichenko, A., Martsinkiv, A. (2013). Measuring of the number of dog bites in quantitative surveys: context influence and telescopic effect. Sociology: Theory, Methods, Marketing , 3, 150-160. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000328067 [In Russian]. |
|
|