Формування складових багаторівневої маркетингової стратегії автомобілебудівних підприємств / Юринець О. В., Том'юк О. Я. (2014)
Ukrainian

English  Economic annals-XXI   /     Issue (2014, 1-2(2))

translit Transliteration


Yurynets O. V., Tomiuk O. Ya.
Formuvannia skladovykh bahatorivnevoi marketynhovoi stratehii avtomobilebudivnykh pidpryiemstv


Cite:
Yurynets, O. V., Tomiuk, O. Ya. (2014). Formuvannia skladovykh bahatorivnevoi marketynhovoi stratehii avtomobilebudivnykh pidpryiemstv. Economic annals-XXI, 1-2(2), 48-51 http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000214069 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна