Вимірювання кількості покусів собаками в кількісних опитуваннях: вплив контексту і телескопічний ефект / Большов Є., Пирогова Д., Мирошниченко А., Марцінків А. (2013)
Ukrainian

English  Sociology: Theory, Methods, Marketing   /     Issue (2013, 3)

Bolshov Ye., Pyrohova D., Myroshnychenko A., Martsinkiv A.
Measuring of the number of dog bites in quantitative surveys: context influence and telescopic effect


Cite:
Bolshov, Ye., Pyrohova, D., Myroshnychenko, A., Martsinkiv, A. (2013). Measuring of the number of dog bites in quantitative surveys: context influence and telescopic effect. Sociology: Theory, Methods, Marketing, 3, 150-160. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000328338 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна