| 
Економіка. Управління. Інновації. 2021 (2)  АРХІВ (Всі випуски)   
 |  | Економіка. Управління. Інновації. Серія, Економічні науки 2021. Вип. 2
 |  | 
  Титул. Зміст.Vikarchuk O., Yushkevych O. Features of modern tools of internet marketing.Бирицька О., Іваненко В. Оцінка якості пулу активів, сформованого для сек’юритизації, у контексті аналітичного забезпечення системи менеджменту.Кіржецька М., Кіржецький Ю., Гапонюк Г. Феномен "cost disease" сектору креативних індустрій України.Ковпака А., Мосійчук І., Клімова І. Інструменти інноваційного маркетингу в системі управління підприємством.Павлова С., Зайчук А. Оцінка ефективності франчайзингу у готельному бізнесі.Павловська Л., Кащук К. Сучасні тенденції розвитку ринку молочної продукції.Теодорович Л., Лущик М. Туристичне брендингування – як засіб реалізації стратегічних цілей розвитку курорту Трускавець.Фостолович В., Боцян Т. Імерсивні технології як інструмент інноваційного маркетингу в сфері організації бізнесу.
 | 
 |