Економіка. Управління. Інновації. 2021 (2) АРХІВ (Всі випуски)
| Економіка. Управління. Інновації. Серія, Економічні науки 2021. Вип. 2 |
- Титул.
- Зміст.
- Vikarchuk O., Yushkevych O. Features of modern tools of internet marketing.
- Бирицька О., Іваненко В. Оцінка якості пулу активів, сформованого для сек’юритизації, у контексті аналітичного забезпечення системи менеджменту.
- Кіржецька М., Кіржецький Ю., Гапонюк Г. Феномен "cost disease" сектору креативних індустрій України.
- Ковпака А., Мосійчук І., Клімова І. Інструменти інноваційного маркетингу в системі управління підприємством.
- Павлова С., Зайчук А. Оцінка ефективності франчайзингу у готельному бізнесі.
- Павловська Л., Кащук К. Сучасні тенденції розвитку ринку молочної продукції.
- Теодорович Л., Лущик М. Туристичне брендингування – як засіб реалізації стратегічних цілей розвитку курорту Трускавець.
- Фостолович В., Боцян Т. Імерсивні технології як інструмент інноваційного маркетингу в сфері організації бізнесу.
|
|