Економіка харчової промисловості. 2012 (2) АРХІВ (Всі випуски)
| Економіка харчової промисловості 2012. Вип. 2 |
- Титул, зміст.
- Нікішина О. В. Сучасні трансформації відтворювальних процесів на внутрішньому ринку зерна. - C. 5-11.
- Ступницька Т. М., Гула О. С. Щодо питання про визначення та класифікацію основного капіталу промислового підприємства. - C. 11-13.
- Мартиновський В. С., Ігнатенко В. О. Сучасний стан та оцінка ефективності виробництва підприємств кондитерської промисловості України. - C. 14-16.
- Ощепков О. П., Пужанська В. М. Аналіз стану та відтворення основних засобів на підприємствах зернопереробної галузі. - C. 17-20.
- Мартиновський В. С., Данілова А. М. Роль амортизаційної політики у підвищенні ефективності діяльності підприємств кондитерської промисловості. - C. 21-23.
- Купріна Н. М., Степанова Г. В. Напрямок забезпечення економічної безпеки підприємств плодоовочевоконсервної промисловості. - C. 23-28.
- Мартиновський В. С., Фрум О. Л., Ковгунова А. В. Теоретичні підходи до категорії якості в умовах ринку. - C. 29-31.
- Харківський Д. Ф., Петренко О. П. Особливості сучасного управління інноваційним розвитком зерновиробних та зернопереробних підприємств. - C. 32-36.
- Кокодей Т. О. Планування багатокомпонентної стратегії підприємства харчової промисловості. - C. 36-42.
- Корсікова Н. М., Соколова Л. С. Використання бенчмаркингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємств виноробної галузі. - C. 43-46.
- Мельничук О. І. Державне регулювання спиртової галузі України. - C. 46-49.
- Седікова І. О., Килинчук О. Є. Стратегії просування продукції підприємств пивоварної галузі. - C. 49-52.
- Агеєва І. М., Бревнов А. А. Проблеми розвитку ринку коньяку в Україні. - C. 52-57.
- Мізерака М. Ю. Розрахунок вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА). - C. 57-62.
|
|