інтернет-адреса сторінки:
http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000466543
Кибернетика и системный анализ А - 2019 /
Випуск (2009, Т. 45, № 2)
Охрименко М. Г., Дзюбан И. Ю.
Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения
Розглянуто задачу оптимізації рекламної діяльності страхової компанії, яка складається з n підрозділів (філій страхування). Знайдено оптимальне керування для кожного з підрозділів страхової компанії у замкнутому вигляді (аналітичний розв'язок) за наявності обмежень витрат на рекламу. Числовий розв'язок для 3-вимірного випадку ілюструє якісну поведінку оптимальних керувань і фазових координат.
Бібліографічний опис:
Охрименко М. Г., Дзюбан И. Ю. Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения. Кибернетика и системный анализ. 2009. Т. 45, № 2. С. 159-165. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000466543